GEAR4 HouseParty Rise 2 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de GEAR4 HouseParty Rise 2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Busmaster 11-06-2012

Deze review is geschreven op basis van mijn ervaring met twee exemplaren die ik besteld had, maar binnen de zichttermijn weer teruggestuurd heb.

Het apparaat doet eigenlijk alles wat het zou moeten doen:
- verschillende wekkers in te stellen via de app
- kiezen met welk geluid de wekker af moet gaan (radio, iPhone, pieptoon)
- radio zenders zoeken en kiezen via de app
- muziek afspelen van mijn iPhone 4S, zowel draadloos als in het dock
Bluetooth pairen met de iPhone was een fluitje van een cent en ook de algehele bediening van het apparaat en de app zijn goed.

Maar er is ook een (in mijn ogen) grote tekortkoming: Het geluid vervormt erg snel.
Al bij ongeveer half volume was duidelijk te horen, dat ik meer vroeg dan er geleverd kon worden. En voor de duidelijkheid: dat was niet overdreven hard.
Voor mij zou dat ongeveer het wekvolume moeten zijn en dan ben ik meteen chagrijnig omdat het niet klinkt.

Erg jammer, want het zag er allemaal veelbelovend uit.

BTW: over duurzaamheid kan ik in feite niets zeggen, maar de webpagina zegt dat het moet. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het beter of slechter is dan 'normaal', dus geef ik een 7